Monday 11 January 2010

skull,anime and drawing..........=]

hari ni first day blaja...da lame x rase preasure nk siap kn keje skola last minit....haha...tpi schedule mmg x leh bla....lps math mod trus add math... 3 mase berturut2....da nasib..huhu..
klas aku mmg padat gler...48 org...aku lak tah cmne leh tercampak kat nun jauh di blakang klas...
ckgu sbelah ngajar aper pon aku leh dgr...tp nk wat cmne...duduk je la....da nasib...tu psal skola...

ni psal anime..da lame sgt aku stop tgk anime gara2 nk pmr....ni bru nk warm up blik...still mencari cter2 yg best...tp skang nih aku ngah musim cter bleach...haha..aku agak ketinggalan,...bru nk tgk season 1...dulu aku follow bleach nye komik kat kreko....tp x phm sgt...ni tgk anime dri mula...gler best....haha...mmg mantap....ermm...psal cter naruto mmg aku da x phm langsung....bnyk gler chapter yg aku ketinggalan(kat onemanga)...aku pon da lupe kat mane aku stop bace....tp dlm bnyk2 anime aku still follow detektive conan....tp aku still anime freak.....haha

drawing.....
ermm dkt setaun aku stop melukis.....1 tempoh yg lame .....klu sbelom nih pantang ade gmbr anime yg smart...msti nk lukis blik...rindu giler nk melukis ..tp skang nih nk start blik mmg pyh....tgn cam da kaku skit...tp boleh la....act x rmi org keliling aku phm prasaan melukis(yoyo o jerk..haha...)..ni pendapat aku la..bagi aku ble aku melukis blik anime yg aku minat...aku rase puas gler bler lukisan aku tu menjadi......padahal mule2 maen scatch je pastu lelame menjadi...haha..tp aku just boleh lukis anime yg sedia ade je la...aku x bleh nk lukis gmbr or anime bru...mksd aku idea dri kpale aku sndri...i'm not perfect........haha

No comments:

Post a Comment