Monday 18 January 2010

i will miss u guys.......


3 taun aku sekelas ngan diorang...mcm2 pengalaman aku dpt...mcm2 ragam aku jmpe...ade yg gelak smpai menangis...yg ske ketawa giler2...si penyanyi2 skalian...yg pendiam...tukang kepoh..
smpai la klas kitorang kene blacklist ngan cikgu2 sbagai kelas pling bising kat skolah...klh klas laen...
tp dlm bising2 tuh mcm2 gak la yg terjadi....
kdg2 klas tu ceria..kdg2 klas tu jd zoo....kdg2 mcm kat konsert....mcm2 la..haha....

slama 3 taun ni bnyk perkara yg mengajar aku erti persahabatan....
bergaduh..bermasam muka..bergembira...bersedih..bergelak ketawa...
sudah menjadi asam garam dlm persahabatan...
suasana dlm klas ni x kn ceria tanpa korang sume ......
klas ini x kn happening tnpa arra,yah,iffa,syera sbagai tukang kepoh....
klas ni x kn sempurna tanpa ahli-ahli Suryatunnur .......
klas ni x kn gempak klu x de penyanyi2 yg x bertauliah...
kehadiran peanut ngan zyra yg sbagai twin towers trut menyerikn klas ni...(chewah..haha)


hmmmm.....skang ni da f4...da msk alam upper form...
aku dpt twrn ke sm sains muar.....neb 1 tmpt ngan aku..syidah ke sms.rembau....nina,nizar ngan syzwn dpt STJ...azri ngan ewan dpt SASER...peanut,zirah,aman,alif acap,ainul ngan annisa dpt ke TTJ...azfar dpt teknik BACHOK....huhu(x tau diorang pegi ke x)
yg laen ade yg stay kat klia...ade yg pndh.....taun ni sume berpecah....ikut haluan masing2...
demi mengejar impian.........

aku mmg x dpt bygkn mcm mane life aku tanpe korang....trutame zirah,peanut,wichit..
aku berharap sgt jgn la kite lost contact lepas ni......
aku akn sentiase doakan kejayaan korang....


sememangnye aku x prnh menyesal bersahabat ngan korang sume.....

cinta bermula dari mata.....
terbina dari hati...
berakhir dengan airmata...
tapi persahabatan??
bermula dari senyuman =]
terbina dari keikhlasan
dan??
berakhir dengan kematian....!



No comments:

Post a Comment